M'agrada...

LLeida, Spain
M'agrada... l'olor de l'all fregint-se, les carxofes, escoltar el silenci sota l'aigua, olorar les potes de la meva gossa i petonejar-la sense parar, cuinar amb la companyia d'una copa de vi blanc, l' Amelie, escoltar Nessun Dorma cantada pel Pavarotti a tot volum, que em sorprenguin, les abraçades, la paraula xiuxiuejar..

dimarts, 18 de gener del 2011

Presentació

Hola a tots!

El primer bloc de cuina al que vaig anar a parar va ser bcnmonamour , de la gemma. Debia ser l'any 2007... Com passa el temps!

Desprès vaig descobrir canelaychocolate, lacasitaverde, 3o4aldia, laflordelcalabacin i a la garbancita, molt divertida i original.

Ara, també sóc fan de tartas provocativas, food&cook, cartooncooking i sobretot de lacuinavermella, extremadament atractiva, moderna i original i de la magnífica Su de webosfritos, clar! Un bloc indispensable, amb explicacions encertades i entenedores i comentaris enginyosos amb un sentit de l'humor intel.ligent, de bon gust i amable!

Tots ells són la meva inspiració i si a més a més puc aportar alguna recepta o idea nova, doncs... perfecte!
Si el meu bloc arriba a  assemblar-se nomès una mica a qualsevol d'aquests magnífics blocs, estaré contentíssima!

Alea jacta est!

1 comentari:

  1. Hola!! Soy Pili deTu E Chef, bienvenida a la blogosfera gastonómica!! me encanta haberte encontrado en tus inicios , yo recuerdo muchísimo mis primeras entradas y la emoción de mis primeros seguidores, que te cuento que hasta ahora la siento cada vez que se inscribe algún nuevo seguidor o cuando llega un nuevo comentario, realmente como alguna vez me dijeron se convierte casi en un vicio!! pero de los buenos, la gente es maravillosa y no hace más que apoyarte, y claro aquí me tienes visitando y deseándote el mayor de los triunfos, y decirte que para lo que desees o necesites me tienes a tu disposición, te ayudaré en cuanto pueda.
    Aprovecho es ta primera visita para invitarte a visitar mi blog, Tu E Chef, que aunque aún no ha cumplido tres meses está muy lleno de cariño y de ilusión, pásate un momento que yo pondré un merengado de frutas que he preparado, y unos refrescos, de finas hierbas que combinan estupendamente!!
    Un Beso muy gordo!!
    Pili
    Tu E Chef
    http://tuechef.blogspot.com

    ResponElimina